![Vihainen :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Sain viime viikon loppupuolella germaanilta massia vastineeksi käytetyistä, mutta hyväkuntoisista Omega-merkkisistä kulutustavaroista. No herra hää makso PayPalilla het ja tarvittavan summan ja laitoin tuotteet postin kuljetettavaksi Berliinin suuntaan, alles Gut ja Klaar..mutta nyt kun tänään aamulla vieroiksuin työtä ja ryhdyin sen sijaan ottamaan ensimmäistä kertaa massia vek PayPalista, niin hylkää kaikki viis Osuuspankin tiliäni:
We're sorry. We're not able to process your request right now. Please try again later.
Osuuspankki on täysin tietämätön mistään ongelmasta ja käskee kysymään PayPalin asiakastuesta, jota..ööh..onko sitä jossain muutakin kuin FAQ You
Niin että toimiiko teillä?
Nimim. Epätietoinen ja -toivoinen ja -kuntoinen